Jag lever !!!!!!

Håll i hatten, nu skriver jag här igen. Kom på att det var ett tag sedan sist. Nu börjar det äntligen lugna ner sig hos oss, snart är det vinter i lagårn. Vi ska ha sinat ner getterna tills sista helgen i oktober för då ska vi på gourmehelg på Gålsjö Bruk. Mamma och svärmor ska vara barnvakt åt våra älsklingar.

Sena jag skrev sist så har ju Oskar hunnit fylla tre år, tänk vad tiden går fort.


Igår var vi på långtripp,  mil från Strömsund eller Ström som man ska säga om man är men i inne gänget . Ha Ha .
Vi var dit och hämtade "Ragnar" en söt  bock som ska se till så att vi får små söta killingar till våren.



Här kommer lite kort på mina små lagårdskillar

            

           

Hoppas att det inte tar lika lång tid till nästa gång!!!!!!

Kram!!


Kommentarer
Postat av: vickan

Härligt att du skriver igen! :)

Finfina kort från lagårn!

vi kommer snart & kollar in vad bocken har för sig... :D

2009-10-04 @ 20:04:01
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0